Serie BouwLokalen over klanten ontzorgen

Hoe kunnen aannemers klanten ontzorgen? Daarover gaat een nieuwe serie BouwLokalen die start in november.

De bouw is van oudsher een probleemoplossende en dienstverlenende sector. Juist in deze tijd van schaarse opdrachten onderscheiden zich vooral de partijen die denken in totaalaanbiedingen en service voor de klanten. Dat is waar de behoeftes van opdrachtgevers en gebruikers (blijven) liggen. Kortom: hoe kunt u hen, samen met uw partners, ontzorgen tijdens het project en daarna?

Levensduurskosten

De aanvankelijke bouwprijs is daarbij minder relevant en er wordt gekeken naar de echte kosten; de uiteindelijke levensduurkosten. Denk hierbij aan onderhoudskosten en het up-to-date houden van installatiecontracten. Door op een andere manier te kijken naar de financiële haalbaarheid van een project , komen voor de bouwopgave nieuwe mogelijkheden in beeld. Dat biedt kansen. Ontzorgen van de klant en het garanderen van prestaties zijn twee belangrijke aspecten.

Vooruitstrevende praktijksprekers vanuit de opdrachtgevende en –nemende kant vertellen u vanuit hun ervaringen wat er bij ontzorgend bouwen komt kijken, en geven praktische handreikingen in deze serie BouwLokalen. Datum en locaties zijn te vinden op de website.

Discussie zien we graag op Aannemervak, maar wel met respect voor elkaar. Wij vragen daarom om onder volledige naam te reageren. Lees onze andere regels voor discussie hier. Met het plaatsen van een reactie verklaart u zich akkoord met deze regels.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Schrijf je in voor de Aannemer nieuwsbrief

Elke week de laatste ontwikkelingen uit de aannemerij ontvangen in je mailbox?
Sluit je aan bij ruim 6.600 bouwprofessionals en mis niets!